sobota, 11 kwietnia 2015

Wywiad z Małgorzatą Szapował cz.1

Udało mi się przeprowadzić wywiad z Małgosią Szapował, która gra postać Moniki Kownackiej w serialu "Policjantki i policjanci". Na razie to jest część odpowiedzi na moje pytania, gdyż na razie tylko te dostałam. Jak dostanę kolejne, to natychmiast je umieszcze. Bardzo dziękuję Pani Małgorzacie, że znalazła chwile, żeby mi odpisać.

Pytania:
1)Jak gra się Pani postać Moniki Kownackiej?
2)Jak to się stało, że gra Pani w serialu "Policjantki i policjanci"?
3)Jak się współpracuje z innymi aktorami na planie serialu?
4)Czy zawsze marzyła Pani o byciu aktorką, albo żeby występować w kabarecie?
5)Znalazłam jakiś czas temu wywiad, gdzie mówiła Pani o tym, że chciałaby Pani śpiewać. Robi Pani coś w tym kierunku?
6)Jest rozpoznawalna Pani na ulicy?

Odpowiedzi:

Ad.1. Postać Moniki K. gra mi się bardzo przyjemnie. Całkiem wporzo babka:) polubiłyśmy się, co mam nadzieję, odzwierciedla efekt końcowy na ekranie.
Ad. 2. Do serialu PiP trafiłam przez casting. Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu, po prostu go wygrałam.
Ad.3. Współpraca na planie jest fantastyczna! Nie mogę tu pominąć żadnej osoby z ekipy. Od rekwizytora po głównego reżysera. Wszyscy wkładają w swoją pracę ogrom serca, a bez tego to by się nie udało.
Ad.4. Chyba mogę powiedzieć, ze tak. Zawsze chciałam robić coś co związane jest ze sceną. Myślę, że jestem dla siebie łaskawa i spełniam swoje marzenia:)
Ad.5. Robię, śpiewam gdzie tylko się da. W domu, w pracy, w samochodzie, na rowerze. Kolejne marzenie zawodowe do spełnienia, ale nie wszystko na raz:)
Ad.6. Zdarza się.

7 komentarzy:

  1. Małgorzata Szapował jest super aktorką. W kabaretach też gra super i ma urodziny tego samego dnia co mój kot. :)
    Zapraszam na mojego bloga. Chociaż na nim nie ma opowiadań ale to jest takie kilka blogów w jednym i na jednym z nich są wymyślone prze zemnie i siostrę bajki.
    Pozdrawiam i życzę weny Olivka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorki zapomniałam o linku.
    http://blogi.blogujacy.pl/
    Pozdrawiam Olivka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o komentowanie.
    Olivka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego nie pamiętam jak piszę ten ostatni komentarz? Może jakiś inny anonim robi sobie żarty? Tak czy tak macie powody, żeby komentować bo blog super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sory. Nikt nie robi żartów ale tak jak mówiłam i mój blog i ten są super.

    OdpowiedzUsuń
  6. To widać, że dobrze jej się gra tą postać. Monika to chyba najfajniejsza postać w serialu.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam się podpisać pod ostatnim komentarzem. Olivka.

    OdpowiedzUsuń