sobota, 18 lipca 2015

10 000 wyświetleń

Nie wierzę. Mam już ponad 10000 wyświetleń bloga i mogę powiedzieć, że jestem z siebie dumna. Dziękuję moim czytelnikom, a w szczególności
Anastazji Rosiewicz (Nadii)
Patrycji Kociaczek
Paulinie Paćkowskiej
Zuzi Pękale
oraz
Marcinowi Mitura,
którzy na pewno czytają mojego bloga, bo widzę to po komentarzach :)

A teraz pozwolę sobie na trochę przemyśleń.
Kiedy zaczynałam go pisać, myślałam, że nie będzie żadnego zainteresowania. Nie było żadnych komentarzy przez dłuższy czas i nawet myślałam o usunięciu bloga, ale stwierdziłam, że się nie poddam i opłacało się. Teraz dopiero widzę, że jest zainteresowanie. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale cieszę się, że są osoby, które to czytają. Niektórzy proponowali mi napisanie książki, a niektórzy wysłanie tego, jako propozycje scenariuszu na odcinki serialu, ale na takie coś to nie jestem jeszcze gotowa. Muszę powiedzieć, że ten blog był dla mnie wyzwaniem. Czasami przez bloga zapominałam zadań domowych, czy przychodziłam nieprzygotowana na sprawdziany(dobrze, że rodzice nic nie wiedzą xD) , ale się opłacało. No, ale dzisiaj blog to nie wyzwanie, tylko przyjemność, tym bardziej, że są wakacje i jest to dobre na nudę :)

Jeszcze raz dziękuję.
Pozdrawiam,
Karola

6 komentarzy:

  1. Nie mogą być te opowiadania wstawiane szybciej bo nie mogę wytrzymać z ciekawości co wymyślisz dalej. To jest najlepszy blok ze wszystkich jakie czytałam like dla ciebie i twoich pomysłów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale i tak twierdzę, że są blogi lepsze od moich. Co do wstawiania opowiadań, to i tak wstawiam najszybciej jak mogę. Trudno jest pogodzić pisanie dwóch blogów na raz. Jutro będzie opowiadanie o Krzyśku, a o Monice jak tylko napiszę.
      Pozdrawiam,
      Karola

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc dzisiaj wstawisz następne opowiadanie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) dzieki i gratulacje :-D już nie mogę się doczekać następnego rozdziału :)
    życzę weny I pozdrawiam
    Olka < 3 < 3 < 3 < 3 < 3 < 3 < 3 < 3 < 3 < 3 < 3 < 3 < 3 < 3 < 3 < 3

    OdpowiedzUsuń