środa, 26 sierpnia 2015

20000 wyświetleń

No moi drodzy Czytelnicy, jest co dzisiaj świętować. 20000 wyświetleń to dla mnie sukces. Cieszę się, że ludzie czytają mojego bloga i chcą więcej. Znowu bym się rozpisała, ale wolę ten czas poświęcić na pisanie opowiadania, ale muszę podziękować kilku osobą.
Dziękuję:
Nadii,
Zuzi Romanowskiej,
Olivce,
Patrycji Kociaczek,
Annie M.
Oli,
Sandle,
Chomiczkowi
Za to, że komentują moje posty i wiem, że mam dla kogo pisać, ale szczególne podziękowania należą się Zuzi Pękale, która mnie pilnuje, żeby opowiadania były jak najczęściej. Nie wiem co bym bez niej zrobiła. Dziękuję Ci Zuzia
Dziękuję również osobą, które nie koniecznie komentują, ale odwiedzają mojego bloga.
Czekam z niecierpliwością na kolejne 10 tysięcy wyświetleń.
Pozdrawiam i dziękuję,
Karola

8 komentarzy:

  1. My też czekamy. Gratulacje i dzięki Zuzia, że jej pilnujesz.
    Olivka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie . Takiej ogromnej liczby wyświetleń . Ja czytam codziennie wpis , który dodajesz bardzo mi się podobają również pozostałe wpisy. Gratuluję i pozdrawiam .
    Bartek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również serdecznie gratuluję i życzę kolejnych wyświetleń . Z niecierpliwością czekam na następne opowiadania. Cieszę się też że zostałam tu wyróżniona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i czekam na następne opowiadania! :3 są ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!!! Mam nadzieje,że będziesz miała ponad 100 tysięcy wyświetleń,jesteś super,twòj blog był pierwszym blogiem,ktòrego zaczęłam czytać :)
    <3
    POZDRAWIAM I ŻYCZĘ WENY
    Ola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku było tak samo. Najpierw jej blog potem inne a teraz mam swój. :)
      Olivka

      Usuń