czwartek, 13 sierpnia 2015

II.2 Niespodzianka i telefon

-Cześć Oluś- powiedział znajomy głos. To był Jacek. Monika nie wiedziała nic, że Ola jest z Jackiem. Była zaskoczona.
-Cześć Jacek- Jacek opuścił bukiet i ujrzał Monikę. Był tak samo zaskoczony, jak jego koleżanka.
-Co ty tu robisz?
-Przyszedłem do Oli, ale chyba wybrałem zły czas- wyjaśnił.
-Ola poszła z moim synem na spacer.
-Płakałaś?- Jacek zauważył, że jego koleżanka nie jest w najlepszym stanie.
-Nieważne. Czekasz na Olę, czy idziesz?- Monika zmieniła temat.
-Zaczekam- powiedział i poszedł do salonu.
-Napijesz się czegoś?- krzyknęła z kuchni.
-Nie, dzięki.
Monika po chwili wróciła z gorącą herbatą dla siebie i usiadła na sofie, obok Jacka. Jacek widział mnóstwo chusteczek. Zastanawiał się, dlaczego jego koleżanka płakała, ale nie chciał się wypytywać. Siedzieli w zupełnej ciszy. Nie wiedzieli o czym rozmawiać. Czas im się dłużył. Jacek nie mógł wytrzymać w końcu tej ciszy i zagadał.
-Dlaczego nocujesz z synem u Oli?
-Mam mały kryzys- mały, akurat, ale Monika nie chciała nic mówić. Jacek postanowił pociągnąć Monikę za język i dowiedzieć się co się stało.
-Ej, no co się stało? Przecież widzę, że jest coś nie tak.
-Ale ja nie chcę o tym mówić- powiedziała Monika i w tej chwili weszła rozbawiona Ola razem z Frankiem. Uratowali ją, bo nie miała ochoty na zwierzenia Jackowi.
-O, hej kochanie- przywitała się Ola ze swoim chłopakiem- Dawno przyszedłeś?
-Ze dwie godziny temu. Proszę, to dla ciebie- Jacek wręczył bukiet kwiatów Oli. Ola się cała zarumieniła. Zrobiło jej się trochę głupio, że nie powiedziała wcześniej o tym, że z nim jest.
-Ola, sorry, ale muszę już zmykać do pracy, bo twój ojciec mi głowę urwie.
-Jacek, a kiedy mu powiemy?
-Oluś, pogadamy o tym później- Jacek pocałował ją i wyszedł szybko z mieszkania.
Kobiety postanowiły pójść do kuchni i zrobić coś na obiad. Kiedy szykowały posiłek, zadzwonił telefon Moniki. Monika wyszła z kuchni, aby odebrać telefon.

Hahaha, teraz też będę kończyć w takich momentach. Kolejne opowiadanie już jutro ;) A teraz pytania do was.
1) Czy podoba wam się, że opowiadania są częściej dodawane?
2) Kto zadzwonił do Moniki?
3) Czy podoba wam się, że Ola jest z Jackiem? (miał być Mikołaj, ale po tym, jak obejrzałam dzisiaj zwiastun, musiałam dać Jacka).

9 komentarzy:

  1. Zabiję, utłukę, powieszę i nie wiem co jeszcze ale cię sklonuję i zabiję po raz drugi.. jak możesz ;___;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę że to Jacek będzie z Ola a nie Mikołaj. Według mnie bardziej do siebie pasują. Do Moniki mógł dzwonić Krzysiek lub Artur . A że opowiadania są dodawane częściej to już mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne opowiadanie 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Super opowiadanie cieszę się że ola i Jacek są razem a do Moniki dzwonił albo Artur albo biologiczny ojciec Franka

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuuuuuuuper Rozdział
    1)taaak
    2)Artur
    3)zamorduje cie :/ OLA.MA BYC Z MIKOLAJEM ROZUMIESZ!!!
    Dziękuję.i dowodzenia :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz coś do związku Oli i Jacka? Co Ci to przeszkadza? A z resztą, mam pewne plany co do Jacka...
      Pozdrawiam,
      Karola

      Usuń
  6. Nie :)
    Ale wolę Olę i Mikołaja,jakoś tak ;)
    Czekam z niecierpliwością na nowe rozdziały
    I mam pytanie:gdzie mogę znaleźć zwiastun filmu???
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jacek jest lepszym partnerem dla Olki . Wspira ja w trudnych momentach itp. A Mikołaj to taki sztywniak .!!!!!

      Usuń